marți, 11 mai 2010

Noroc că sunt femeie

Cum de tocmai ţara asta e o batjocură a celor ce muncesc,dar şi a celor ce gândesc?!
Cât poţi să mai ridici din umeri şi să spui:”Voi i-aţi votat!”?
Să fie de vină ai mei ,că s-au temut de întoarcerea dictaturii PDSR,care,până la urmă,tot le-a luat pământul?Sau cei din Timişoara,care i-au hulit pe liberali că s-au înhăitat cu succesorii vărsătorului de sânge Iliescu?Sau poate eu,care n-am ajuns să-l votez pe gentleman-ul domn Geoana,susţinătorul şi promotorul ilustrului Vanghelie.Sau poate suntem de vină cu toţii,că nu suntem greci.
Românii sunt bolnavi,de la vlădică până la opincă.Sunt nevrotici.A zis-o Dinescu.Nu am ajuns eu la această înţeleaptă concluzie,cu toate că văd nebunia la tot pasul.
Dacă aş fi bărbat, ar trebui sa devin un al doilea lider al minerilor ,să vin cu toată ocna după mine şi să instaurez dictatura bunului -simţ.
Aşa,nu-mi rămâne decât să plâng la tv şi să mai sap,în fiecare zi ,cu lingura,în tunelul fără de luminiţă ce ,într-o zi ,ne va scoate spre lumea civilizată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu